Pomoc, FAQ - często zadawane pytania
- Jak można zapłacić, jakie metody płatności obsługujecie? »
- Jak mogę dokonać zakupu, kiedy następuje dostarczenie kwiatów? »
- Regulamin zamówień w kwiaciarni »
- Czy mogę zamówić coś innego niż widać w ofercie? »
- Czy kwiatami należy się opiekować, jeśli tak to jak? »
- Polityka ochrony prywatności »
Regulamin zamówień w kwiaciarni
1) Właściciel serwisu
Serwis oraz sklep internetowy kwiaciarni » prowadzi firma:
Kwiaciarnia Czar Kwiatów
ul. Panewnicka 79
40-761 Katowice
tel. (+48) 512 16-63-76 (24h)
NIP 6342656586
REGON 240773845
formularz kontaktowy e-mail »
2) Zamówienia
- Firma przyjmuje zlecenia na dostarczenie kwiatów przez internetowy sklepik » , telefonicznie lub mailowo » oraz w siedzibie naszej firmy ». Preferujemy złożenie zamówienia przez sklep internetowy. Opłacenie zamówienia następuje poprzez sklep internetowy lub wpłate / przekaz na konto bankowe.
- Towar dostarczamy na terenie miasta Katowic i w najbliższych jego okolicach, czyli do 20km od miasta.
Kwiaty doręczane są przez cały tydzień w terminie wybranym przez zamawiającego. - Nasza polityka prywatności znajduje się tutaj.
- UWAGA!!! Zamówienia na NIEDZIELĘ należy składać najpóźniej do SOBOTY do godz.12.00.
- Zamówienie może być doręczone już w tym samym dniu w którym złożono zamówienie.
- Koszt dostarczenia towaru w granicach miasta jest bezpłatny dla bukietów widocznych w sklepiku internetowym. Dostawy nocne (tj po 21 i przed 9 rano) wymagają kontaktu z kwiaciarnią (może być wówczas wymagana dopłata).
- Zamówienie kwiatów poza miasto Katowice wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola w koszyku (dodatkowa opłata w zależności od odległości licząc po głównych drogach wyjazdowych z miasta).
- W interesie klienta leży podanie prawidłowych danych adresowych odbiorcy, w szczególności warto opisać miejsce dostawy jeśli adres jest trudny do zlokalizowania (nie oświetlona ulica, brak oznaczenia numeru domu, nie sprawny domofon itp.).
- Firma Czar Kwiatów Katowice dołoży wszelkich starań aby rozwiązać ewentualne problemy z dostarczeniem kwiatów. Dlatego warto jest podać swój telefon (komórkowy w szczególności) oraz odbiorcy kwiatów, jeśli jest znany, aby móc przedzwonić z miejsca doręczenia kwiatów i rozwiązać ewentualne problemy (np. nie działający domofon - nie możność dotarcia do adresata).
- Firma nie odpowiada za kłopoty spowodowane podaniem błędnych danych adresowych przez zamawiającego oraz ignorowaniem komunikatów na stronie.
- Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem to spróbuje zostawić przesyłkę u najbliższych sąsiadów (na recepcji dla zamówienia do hotelu), jeżeli i to okaże się niemożliwe, to skontaktujemy się z zamawiającym. Możliwa jest ponowna, bezpłatna dostawa kwiatów w Katowicach w przypadku nie zastania adresata, prosimy zaznaczyć to w uwagach do zamówienia (uwaga ta nie obowiązuje 14 lutego, 8 marca, 26 maja).
- Zamówienia składane na około 4 godziny przed planowaną dostawą prosimy dla pewności potwierdzić telefonicznie przed złożeniem ich drogą elektroniczną, szczególnie gdy miejsce dostawy jest poza Katowicami lub podczas popularnych dni jak 8 marca, 14 lutego lub 26 maja.
- Zamówienie opłacane przekazem pocztowym powinno być złożone na około 3 dni przed terminem dostarczenia (ewentualnie można podesłać skan/zdjęcie wykonanego przekazu pocztowego na nasz adres e-mail).
- Złożenie zamówienia drogą elektroniczną (np. sklep internetowy) lub telefoniczną uznawane jest za zawarcie umowy na dostawę kwiatów i oznacza konieczność uregulowania powstałego zobowiązania przez jeden z wybranych kanałów płatności lub tradycyjny przekaz pocztowy czy wpłatę gotówki w siedzibie firmy.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu, wszystkie odstępstwa od postanowień tego regulaminu należy uzgadniać wcześniej z obsługą sklepu.
- Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie po uprzednim jego opłaceniu poprzez przelew na nasze konto bankowe lub płatność elektroniczną przez internetowy sklepik (karta, przelew bankowy). W niektórych przypadkach możemy zrealizować zamówienie po okazaniu dowodu przelewu, należy kontaktować się z obsługą sklepu.
- Nie możemy gwarantować precyzyjnych godzin dostawy w takie dni jak 21 stycznia, 8 marca, 14 lutego, 26 maja, 6 grudnia, jednak postaramy się spełnić życzenie klienta. W święta państwowe kwiaciarnia może realizować ograniczone dostawy kwiatów, gdyby dostawa wybranego bukietu była nie możliwa kwiaciarina skontaktuje się z zamawiającym.
- Wszystkie ceny kwiatów, upominków i usług są cenami brutto.
3) Towar
- Gwarantujemy świeżość kwiatów zakupionych w naszej firmie, jednak oczekujemy, że będą pielęgnowane w odpowiedni sposób.
- Bukiet jest dziełem artystycznym i dlatego dopuszczalne są małe zmiany w stosunku do oferty ze zdjęć.
- W wyjątkowych przypadkach zachodzić może konieczność zastąpienia jednych kwiatów innymi - z powodu braku danego towaru (szczególnie dotyczy to zamówień składanych na "ostatnią chwilę"). Zawsze jednak produkt którym zastąpimy ten brakujący będzie podobnej jakości - nie gorszy, w podobnej cenie, kolorze czy ilości. Tak aby wygląd wiązanki oraz cena za bukiet była zachowana, a klient był usatysfakcjonowany.
W przypadkach konieczności wprowadzenia większych zmian skontaktujemy się z zamawiającym kwiaty w celu ustalenia szczegółów. - Reklamacje można składać pisemnie lub pocztą elektroniczną w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania zamówionych produktów. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 24h od jej otrzymania.
- Przy wypisywaniu bileciku domyślnie poprawiamy błędy ortograficzne.
4) Inne postanowienia
- Nie odpowiadamy za niemożność dostarczenia kwiatów do takich miejsc jak: jednostki wojskowe, szpitale zakaźne, specjalne strefy z zakazem wstępu (więzienia i firmy o restrykcyjnej polityce wejść np centrale banków). W przypadku zaistnienia opisanych powyższych okoliczności firma Czar Kwiatów Katowice zobowiązuje się w najszybszym możliwym terminie poinformować Klienta o tym fakcie i jego przyczynach.
- Nie możemy gwarantować wybranej pory dostawy w przypadku zaistnienia dużych, paraliżujących problemów komunikacyjnych w mieście Katowice (rozlegle korki).
- W przypadku rezygnacji z zamówienia, po dokonaniu jego opłaty a jednocześnie przed wykonaniem zobowiązań zer strony kwiaciarni (np. wykonanie bukietu lub próba jego doręczenia) oraz przed zakupem przez kwiaciarnię potrzebnych materiałów zwracamy wpłacone środki pomniejszone o 5% kosztów manipulacyjnych. W przypadku nie możliwości zrealizowania zamówienia z winy kwiaciarni lub jeśli klient odstępuje od umowy w terminie 14 dni na podstawie ustawy (Dz.U. nr 22,z 31.03.2000r,poz.271 z późni.zm.) zwracamy 100% środków.
- W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Handlowego
- Odmowa przyjęcia kwiatów przez osobę wskazaną w zamówieniu oznacza zrealizowanie usługi. Nie odebrany bukiet można odebrać z siedziby naszej firmy we wskazanym przez nas terminie. Odmowa przyjęcia kwiatów przez odbiorce zostanie zgłoszona osobie zamawiającej w możliwie jak najszybszym czasie.
- Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od zrealizowania zamówienia, jednak zgodnie z ustawą (Dz. U. nr 22, z 31.03.2000r, poz. 271 z późni. zm.) odstąpienie wyłącza możliwość rozwiązania umowy dla produktów ulegających szybkiemu zepsuciu (np.bukiety kwiatów) oraz spożywczych.
- System internetowych płatności kwiaciarni obsługują firmy PayU, DotPay oraz PayPal.
- Kwiaciarnia nie dołączy bileciku jeśli będzie zawierał on treści nie zgodne z prawem (np pogróżki czy obelgi w stosunku do dowolnej osoby).
- "Użytkownik zamawiający kwiaty powinien posługiwać się aktualna i nowoczesną przeglądarką internetowa zdolną do obsługi protokołu http, https oraz przesyłania i wysyłania danych do systemu informatycznego kwiaciarni oraz firm obsługujących płatności za pomocą tych protokołów. Przeglądarka internetowa użytkownika powinna akceptować pliki tymczasowe typu cookie."
- Korzystając z serwisu, zarówno będąc zalogowanym jak i niezalogowanym, użytkownik zgadza się na otrzymywanie i przetwarzanie przez serwis plików cookies.